Στο blog μας μπορείτε να δείτε

Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2011

Ζωγραφίζω το Νηπιαγωγείο μου.

Από τα πρώτα θέματα που ασχολούμαστε τον πρώτο καιρό είναι η γνωριμία με το χώρο του νηπιαγωγείου, τόσο τον εσωτερικό όσο και το εξωτερικό.Μαθαίνουμε την σωστή χρήση όλων των περιοχών του και τους κανόνες λειτουργίας τους.
Μια από τις δραστηριότητες που κάναμε ήταν να ζωγραφίσουν το νηπιαγωγείο τους, να γράψουμε τι τους αρέσει περισσότερο σε αυτό και ποιοι είναι οι φίλοι τους.
Μερικά δείγματα εργασιών:
Το νηπιαγωγείο και η αυλή του

Το νηπιαγωγείο και τα παιχνίδια στην άμμο

Το εσωτερικό του νηπιαγωγείου

Το νηπιαγωγείο και η μπασκέτα

Το εσωτερικό του νηπιαγωγείου

Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2011

Παιχνίδια στην αυλή.

Όσο ο καιρός είναι καλός δεν αφήνουμε ανεκμετάλλευτο τον χώρο της αυλής .Δυο παιχνίδια που παίξαμε και άρεσαν πολύ στα παιδιά είναι :
1. Παιχνίδι με μπάλα, μαθαίνω τα ονόματα της παρέας μου.
  • Τα παιδιά φτιάχνουν ένα κύκλο.Ένα παιδί μπαίνει στη μέση του κύκλου κρατώντας μια μπάλα , την οποία πετάει σε ένα παιδί που μόλις  την πιάσει λέει δυνατά σε όλους το όνομά του
  • Τα παιδιά σε κύκλο, ένα παιδί στη μέση κρατάει την μπάλα, την οποία πετά ψηλά φωνάζοντας το όνομα ενός παιδιού.Το παιδί που ακούει το όνομά του ,πιάνει την μπάλα, μπαίνει αυτό στη μέση και φωνάζει το όνομα ενός άλλου παιδιού.Το παιχνίδι συνεχίζεται μέχρι όλα τα παιδιά να περάσουν από τη μέση του κύκλου. 


2.  Η γάτα και το ποντίκι.Ένα ψυχαγωγικό παιχνίδι που τους αρέσει πολύ.

Τα παιδιά σε κύκλο.Ένα παιδί μπαίνει στη μέση του κύκλου και παριστάνει το ποντικάκι και ένα άλλο παιδί είναι έξω από τον κύκλο και παριστάνει την γάτα.
Τα παιδιά κρατούν ενωμένα τα χέρια τους και τραγουδούν:" Μιαου μιαου στην κουζίνα, μιαου μιαου η ψιψίνα, φύγε φύγε ποντικάκι μην σε πιάσει το γατάκι"Τα παιδιά σηκώνουν ψηλά τα χέρια τους για να βγει το ποντικάκι, το οποίο τρέχει γύρω από τον κύκλο έχοντας από πίσω του το παιδί γατάκι να το κυνηγάει.Για να σωθεί μπαίνει πάλι μέσα στον κύκλο και τα παιδιά κατεβάζουν τα χέρια για να μην μπει μέσα η γάτα.Το παιχνίδι συνεχίζεται με εναλλαγές των ρόλων όσο κρατάει το ενδιαφέρον των παιδιών.


Μουσικές καρέκλες και ζωγραφική.

     Οι μουσικές καρέκλες  είναι ένα παιχνίδι που αρέσει πολύ στα παιδιά γιατί συνδυάζει την κίνηση, τη μουσική και την αγωνία που έχει ένα παιχνίδι.Το κανονικό παιχνίδι παίζεται ως εξής:

  1. Βάζουμε τις καρέκλες σε κύκλο (μια καρέκλα λιγότερη από τον αριθμό των παικτών) και ξεκινάμε τη μουσική.
  2. Τα παιδιά χορεύουν γύρω από τις καρέκλες μέχρι να σταματήσετε η μουσική δίχως προειδοποίηση.
  3. Τα παιδιά θα πρέπει να κάτσουν όσο το δυνατό πιο γρήγορα! Το παιδί που μένει δίχως καρέκλα πρέπει να φύγει από το παιχνίδι, ενώ ταυτόχρονα αφαιρούμε και μια καρέκλα.
  4. Ξεκινάμε πάλι τη μουσική και επαναλαμβάνουμε τα παραπάνω βήματα έως ότου παραμείνει μόνο μια καρέκλα με τον νικητή να κάθεται επάνω σε αυτήν.
       Η παραλλαγή που κάναμε με σκοπό να ελαττώσουμε την απογοήτευση των παιδιών που πρέπει να φύγουν από το παιχνίδι , αφού είναι και από τα πρώτα παιχνίδια που παίξαμε μέσα στην τάξη, αλλά και να δημιουργήσουμε την πρώτη ομαδική μας ζωγραφιά είναι: το παιδί που δεν πρόλαβε να καθίσει σε μια καρέκλα αποχωρεί από το παιχνίδι αλλά πρώτα ζωγραφίζει ότι θέλει σε ένα μεγάλο χαρτί. Έτσι με το τέλος του παιχνιδιού έχουμε και την ομαδική μας ζωγραφιά που θα στολίσει την τάξη μας. 

Η πρώτη μας ομαδική ζωγραφιά

Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2011

Παιχνίδια γνωριμίας στο νηπιαγωγείο







         Οι πρώτες μέρες στο νηπιαγωγείο είναι γεμάτες από παιχνίδια γνωριμίας των παιδιών μεταξύ, ανάπτυξης σχέσεων , δημιουργίας μικρών ομάδων.Τα περισσότερα παιδιά δεν έχουν την ευκαιρία να παίξουν με άλλα παιδιά ,ειδικά στις μεγάλες πόλεις, με αποτέλεσμα να υπάρχει μια δυσκολία στη δημιουργία σχέσεων μεταξύ τους.
       Σκοπός μας τις πρώτες μέρες του σχολείου είναι να γνωριστούν τα παιδιά μεταξύ τους ώστε να μπορέσουμε να δημιουργήσουμε μικρές ομαδούλες εργασίας.Τα παιχνίδια γνωριμίας κρατούν ένα μεγάλο μέρος των ημερησίων δραστηριοτήτων μας.

Μερικά παιχνίδια που βοηθούν την κοινωνικοποίηση των παιδιών κατά τις πρώτες μέρες στο Νηπιαγωγείο παραθέτουμε παρακάτω:
  • Το μουσικό καπέλο.
        Τα παιδιά κάθονται σε κύκλο και η η νηπιαγωγός κρατάει ένα καπέλο που το βάζει στο κεφάλι ενός παιδιού.Το καπέλο με την συνοδεία μουσικής πηγαίνει από κεφάλι σε κεφάλι μέχρι να σταματήσει η μουσική.Το παιδί που έχει το καπέλο στο κεφάλι του την ώρα που σταματάει η μουσική λέει το όνομά του.Τα υπόλοιπα παιδιά επαναλαμβάνουν το όνομα του παιδιού σηκώνοντας ψηλά τα χέρια τους. Το παιχνίδι συνεχίζεται μέχρι να πούνε όλα τα παιδιά το όνομά τους.

  • Παιχνίδι με μπάλα

       Κάθονται όλα τα παιδιά σε κύκλο.Ένα παιδί κρατάει μια μπάλα και την πετάει σε όποιο παιδί θέλει.Το παιδί που θα πιάσει την μπάλα λέι το όνομά του και πετάει την μπάλα σε άλλο παιδί.Κάθε φορά το παιδί που πιάνει την μπάλα λέει το όνομά του.Το παιχνίδι συνεχίζεται μέχρι να πιάσουν όλα τα παιδιά την μπάλα τουλάχιστον μια φορά.

  • Κινητικό παιχνίδι με μουσική

. Σκορπίζονται όλα τα παιδιά στο χώρο με μουσική. Χορεύουν αυτοσχεδιάζοντας και με το σταμάτημα της μουσικής πρέπει:

  •  να βρουν ένα φίλο,
  •  να τον χαιρετίσουν με το χέρι
  •  να τον χαϊδέψουν στο μάγουλο
  •  να του χαμογελάσουν
  • να ακουμπήσουν τις πλάτες, τις παλάμες, τα πόδια, τα γόνατα, τα αυτιά , τα μαλλιά κλπ. (ο φίλος είναι διαφορετικός κάθε φορά).

  • Μουσικές καρέκλες


  1. Βάζουμε τις καρέκλες σε κύκλο (μια καρέκλα λιγότερη από τον αριθμό των παικτών) και ξεκινάμε τη μουσική.
  2. Τα παιδιά χορεύουν γύρω από τις καρέκλες μέχρι να σταματήσετε η μουσική δίχως προειδοποίηση.
  3. Τα παιδιά θα πρέπει να κάτσουν όσο το δυνατό πιο γρήγορα! Το παιδί που μένει δίχως καρέκλα λέει το όνομα του και ζωγραφίζει κάτι πάνω σε ένα μεγάλο χαρτί που έχουμε βάλει για να φτιάξουμε την πρώτη ομαδική μας ζωγραφιά.
  4. Ξεκινάμε πάλι τη μουσική και επαναλαμβάνουμε τα παραπάνω βήματα έως ότου παραμείνει μόνο μια καρέκλα με τον νικητή να κάθεται επάνω σε αυτήν.

Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2011

Καλή σχολική χρονιά.


Όπως κάθε χρόνο έτσι και σήμερα Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2011, έγινε στην αυλή του Δημοτικού σχολείου ο καθιερωμένος αγιασμός για την έναρξη του νέου σχολικού έτους, για τα παιδιά του δημοτικού και του νηπιαγωγείου.Μικροί και μεγάλοι, γέμισαν την αυλή του σχολείου  με φωνές και πάλι μετά από τρεις μήνες.
Ευχόμαστε, σε όλα τα παιδιά να έχουν μια καλή και δημιουργική χρονιά και σε όλους τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς, όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης, ο Θεός να τους δίνει υγεία, πνευματική δύναμη και υπομονή , για να μπορέσουν να αντεπεξέλθουν στο δύσκολο έργο τους.

ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ.

Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου 2011

Σεπτέμβης, ο Τρυγητής

         Ο Σεπτέμβριος, ή Σεπτέμβρης, ή Σταυρίτεν (ποντιακά), είναι ο ένατος μήνας του έτους κατά το Γρηγοριανό ημερολόγιο και πρώτος μήνας του Φθινοπώρου. Περιλαμβάνει 30 ημέρες. Ο Σεπτέμβριος ήταν ο 7ος μήνας του Ρωμαϊκού ημερολογίου εξ ου και η ονομασία του. Στη Βυζαντινή περίοδο ο Σεπτέμβριος ήταν ο πρώτος μήνας του επίσημου ημερολογιακού έτους, όπου η 1η Σεπτεμβρίου ήταν η αρχή της Ινδίκτου οπότε και αρχίζει το εκκλησιαστικό έτος που ακολουθεί μέχρι σήμερα η Ορθόδοξη Εκκλησία.
Η πρώτη Σεπτεμβρίου -Πρωτοσταυριά- ορίστηκε από το 313 μ.Χ. ως αρχή των θρησκευτικών δεκαπεντάχρονων περιόδων της λεγόμενης Ινδίκτου. Τις Ινδικτιώνες τις καθιέρωσαν οι Άγιοι Πατέρες -επηρεασμένοι από τους Ρωμαίους- για φορολογικούς κυρίως σκοπούς.
Την Πρωτοσεπτεμπριά οι αγρότες «καλούσαν» με διάφορους τρόπους και τεχνικές που θυμίζουν αρχαία θεσμοφόρια, το «πνεύμα της βλαστήσεως». Ο σπόρος που ήταν προορισμένος για τη σπορά «στέλλεται εις την εκκλησίαν διά να ευλογηθεί». Στην Κω κρεμούν στο εικονοστάσι το σύμβολο της «Αρκιχρονιάς»: μια αρμαθιά από ρόδι, σταφύλι, κυδώνι, σκόρδο και φύλλο από τον πλάτανο του Ιπποκράτη.


Τρυγητής: «Η πρώτη ημέρα του (Σεπτέμβρη) Τρυγητή χαιρετιζόταν στη Θράκη με τύμπανα και τραγούδια. Οι ληνοί συνοδεύονταν δ’ ομάδων ορχουμένων και αδόντων. Την νύκτα παρέες προσωπιδοφόρων εν τυμπάνοις και αλαλαγμοίς τρέχουν στους δρόμους».
Τα δρώμενα αυτά θυμίζουν αρχαία Οσχοφόρια στα οποία νέοι φορώντας στεφάνια από κλαδιά αμπέλου (όσχους) ξεκινούσαν από τον ναό του Διονύσου πηγαίνοντας προς τους αμπελώνες και τα πατητήρια. Λέγεται επίσης Σταυρός και Σποριάς.
Το Σεπτέμβρη ο τρύγος συνεχίζεται ενώ αρχίζει η σπορά και το όργωμα.

Παροιμίες για το Σεπτέμβρη

  • Αν Ίσως βρέξει ο Τρυγητής, χαρά στον τυροκόμο.

  • Βοηθάει ο Αι- Γιάννης και ο Σταυρός, γιομίζει το αμπάρι κι ο ληνός.

  • Μάρτη και Σεπτέμβρη ίσια τα μεσάνυχτα

  • Στον Τρυγητή σιτάρι σπείρε και στο πανηγύρι σύρε.

  • Τον Σεπτέμβρη τα σταφύλια, τον Οκτώβρη τα κουδούνια.

  • Τον Τρυγητή τ' αμπελουργού πάνε χαλάλι οι κόποι.

  • Του Σεπτέμβρη οι βροχές, πολλά καλά μας φέρνουν.

  • Του Σταυρού σταύρωνε και σπέρνε.


  • Ποίημα για το Σεπτέμβρη

    Απ' τον πατέρα Φθινόπωρο
    και τη μαμά βροχή
    γεννήθηκε πρώτο παιδί

    Σεπτέμβρης τ' όνομα του
    κι ήρθε σαν δροσιά
    απ' τ' ουρανού την αγκαλιά

    Μαζί του ήρθε του τρύγου η χαρά
    σταφύλια κόκκινα γλυκά και ζουμερά
    Μύρισε ο μούστος έτρεξε κρασί
    ο Διόνυσος και οι νύμφες του
    χορέψανε τρελά ως την αυγή

    Φίλους είχε μονάχα δύο
    τα γκρίζα σύννεφα
    και τον άνεμο

    Μαζί του ήρθε του τρύγου η χαρά.

    Πέμπτη 16 Ιουνίου 2011

    Kαλό καλοκαίρι!


    Το τελευταίο μας κολάζ είναι αφιερωμένο στο καλοκαίρι.Αποτελείτε από μικρές καλοκαιρινές ζωγραφιές μας.
    Ευχόμαστε σε όλους σας "Καλό καλοκαίρι" και ανανεώνουμε το ραντεβού μας για το Σεπτέμβριο!

    Καλή ξεκούραση

    Τετάρτη 15 Ιουνίου 2011

    Αντίο κα.Βέτα, σ'ευχαριστούμε πολύ!


    Όλη η παρέα του νηπιαγωγείου μας




          Μια ακόμα σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της.Μαζί με αυτήν όμως τελείωσαν και τα εκπαιδευτικά και λειτουργικά καθήκοντα της αγαπημένης μας , νηπιαγωγού και προϊσταμένης μας, Ελισσάβετ Πετράκη. ( Για όλα τα παιδιά κυρία Βέτα).
        Μέσα από αυτές τις λίγες γραμμές θα ήθελα να την ευχαριστήσω και να την συγχαρώ για όλα όσα πρόσφερε τόσο στα δέκα τελευταία χρόνια που υπηρετήσαμε μαζί αλλά και για τα εικοσιένα προηγούμενα χρόνια, που ήταν στο νηπιαγωγείο της Ν.Ποτίδαιας.Όλο αυτό το διάστημα έδωσε τον καλύτερό της εαυτό για την ομαλή λειτουργία του νηπιαγωγείου, για τη δημιουργία των καλύτερων σχέσεων με τα παιδια αλλά και με τους γονείς , αφού πάντα είχε ένα χαμόγελο για όλους και η εμπειρία της έδινε λύσεις στα όποια προβλήματα παρουσιαζόταν.Ήταν αυτή που μαζί με τον σύζυγό της, τον προηγούμενο διευθυντή του δημοτικού σχολείου,κ.Χατζηκονδέλη Αθανάσιο, έπαιξαν σημαντικό ρόλο στη κατασκευή του καινούριου διδακτηρίου του νηπιαγωγείου, ώστε να έχουμε τώρα έναν καλύτερο χώρο για τα παιδιά.
        Φεύγοντας αφήνει τα σημάδια της δημιουργηκότητάς της παντού και ένα τεράστιο έργο  που εμείς θα πρέπει να συνεχίσουμε με την ίδια όρεξη.
        Για όλα αυτά την ευχαριστούμε πολύ και της ευχόμαστε καλή συνέχεια στον νέο κύκλο της ζωής της, μακριά από την εκπαίδευση. Εμείς πάντως θα την περιμένουμε πάντα με χαρά να την βλέπουμε στο νηπιαγωγείο μας και να μας δίνει τις πολύτιμες συμβουλές της!

    Η κα.Βέτα με μερικά από τα παιδιά του τμήματός της

    Τρίτη 14 Ιουνίου 2011

    Καλοκαιρινή γιορτή. Ιούνιος 2011.



                Έφτασε και ο καιρός για την καλοκαιρινή μας γιορτή που δηλώνει και το τέλος της φετινής σχολικής χρονιάς.Η γιορτή μας ήταν χωρισμένη σε τρία μέρη, αφού φέτος είχε και μια ιδιαιτερότητα.Την αποχώρηση από την ενεργό δράση της νηπιαγωγού και προϊσταμένης μας, Πετράκη Ελισσάβετ.

    • Το πρώτο μέρος ήταν αφιερωμένο στην αποχώρηση αυτή, με έντονα συναισθήματα, αφού η κ.Βέτα μας υπηρέτησε 31 χρόνια σε αυτό το νηπιαγωγείο, δίνοντας τον καλύτερο της εαυτό και αφήνοντας την σφραγίδα της δημιουργικότητας της παντού.Λόγια συγκίνησης από την ίδια, το διδακτικό προσωπικό του νηπιαγωγείου και τον διευθυντή του δημοτικού σχολείου, την πρόεδρο του συλλόγου γονέων,του προηγούμενου διευθυντη του σχολείου, πλημμύρισαν την αίθουσα προκαλώντας μια συναισθηματική φόρτιση.





    • Το δεύτερο μέρος περιλαμβάνει τη γιορτή των παιδιών , με δυο θεατρικά για την ανακύκλωση , τραγούδια και παιχνίδια.

    Μερικές φωτογραφίες από την θεατρική παράσταση της καλοκαιρινής μας γιορτής μπορείτε να δείτε πατώντας στον παρακάτω σύνδεσμο: φωτογραφίες


    Φωτογραφίες από τα παιχνίδια μας:
      
      Σκυταλοδρομία με κουτάκι αναψυκτικού
      
      Μπόουλινκ με τενεκεδάκια
      Ποια βαρκούλα( χάρτινη συσκευασία γάλακτος ή χυμου) θα φτάσει πρώτη στο λιμάνι;
    •  Το τρίτο μέρος περιλαμβάνει τις εκθέσεις με τις δημιουργίες των παιδιών κατα τη διάρκεια του περιβαλλοντικού και πολιτιστικού προγράμματος και εκθέσεις φωτογραφιών από τις επισκέψεις μας.






    Φυσικά στο τέλος,  κέρασματα για όλους τους καλεσμένους   περιμένουν στον μπουφέ που στήσαν οι γονείς.


    Δευτέρα 13 Ιουνίου 2011

    Μικροί αγγειοπλάστες!

         Μικρά χεράκια που προσπαθούν να μιμηθούν τους μεγάλους αγγειοπλάστες, φτιάχνοντας τα δικά τους αντικείμενα καθημερινής χρήσης από πηλό.









    Κυριακή 12 Ιουνίου 2011

    "Δεν είναι παραμύθι 2".

        Το " Δεν είναι παραμύθι 2" είναι  ένα διαδραστικό παραμύθι για την ανακύκλωση ηλεκτρικών λαμπτήρων, με κινούμενα σχέδια . Είναι το δεύτερο μέρος από το
     "Δεν είναι παραμύθι", που είναι ένα τρισδίαστατο παραμύθι για την ανακύκλωση ηλεκτρικών συσκευών.
    Σκοπός και των δύο ιστοριών είναι να μας γνωρίσει από κοντά τον κόσμο της ανακύκλωσης των ηλεκτρικών -ηλεκτρονικών συσκευών και των λαμπτήρων

    "Δεν είναι παραμύθι 2"

    "Δεν είναι παραμύθι"

    Σάββατο 11 Ιουνίου 2011

    Το σκηνικό της καλοκαιρινής γιορτής μας.

           Η φετινή γιορτή μας είναι αφιερωμένη στην ανακύκλωση με την οποία ολοκληρώνεται το περιβαλλοντικό μας πρόγραμμα.
          Διαδραματίζεται σε ένα χωριό όπου τα σκουπίδια της χωματερής μαζί με μια ομάδα παιδιών αποφασίζουν ότι πρέπει να αρχίσει η διαλογή των σκουπιδιών και να οδηγηθούν στο εργοστάσιο ανακύκλωσης.Έτσι το σκηνικό μας περιλαμβάνει τρία τμήματα, τη χωματερή με τα διάσπαρτα σκουπίδια, την παραλία του χωριού και τα εργοστάσια ανακύκλωσης και παραγωγής νέων προϊόντων από τα ανακυκλωμένα.

    Η χωματερή

    Το χωριό μας
    Το όχημα της ανακύκλωσης που πηγαίνει τα σκουπίδια στο κέντρο διαλογής

    
    Τα εργοστάσια νέων προϊόντων
    

    Σάββατο 4 Ιουνίου 2011

    Επίσκεψη στο Λαογραφικό Μουσείο Πολυγύρου Χαλκιδικής.

       


         Μια πολύ ενδιαφέρουσα επίσκεψη που πραγματοποιήσαμε στο πλαίσιο του πολιτιστικού προγράμματος μας" Αντικείμενα καθημερινής χρήσης του χθες και του σήμερα", ήταν στο Λαογραφικό Μουσείο Πολυγύρου Χαλκιδικής.
    Τα παιδιά αλλά και οι μεγάλοι αφού είχαμε και γονείς μαζί μας , είδαν διάφορα αντικείμενα του χθες, άκουσαν με προσοχή όλα τα ενδιαφέροντα πράγματα που μας είπε η κυρία Κούλα, που μας ξεναγούσε στο χώρο λέγοντας την ιστορία των περισσοτέρων εκθεμάτων με λαχτάρα και ζωντάνια σαν να την ζούσε .Την ευχαριστούμε πολύ όπως ευχαριστούμε πολύ και την κυρία Τζιβόγλου Ρούλα, την υπεύθυνη για τα πολιτιστικά προγράμματα του νομού μας, που μας βοήθησε στην πραγματοποίηση αυτής της επίσκεψης.
       Στο δρόμο όμως για το μουσείο είχαμε την ευκαιρία να περάσουμε από τα στενά δρομάκια του Πολυγύρου, που δείχνουν την ιστορία του τόπου, τα παλιά σπίτια με τις  μεγάλες    ξύλινες πόρτες  και  τον ιδιαίτερο τρόπο κατασκευής τους. 



          Το Λαογραφικό Μουσείο Πολυγύρου άνοιξε τον Μάιο 1998 με την πρωτοβουλία του Εθελοντικού Συλλόγου Γυναικών για Κοινοτική Ανάπτυξη, μια τοπική ομάδα η οποία διοργανώνει λαογραφικά –σχετικά γεγονότα κατά τα τελευταία είκοσι χρόνια. Το μουσείο βρίσκεται στο κέντρο της πόλης στην ανακαινισμένη διώροφη κατοικία του πρώην δημάρχου Πολυγύρου, κ. Καραγκάνη, ο οποίος τη δώρισε για το σκοπό αυτό.

          Όλα τα εκθέματα είναι δωρεές των κατοίκων και των πολιτών του Πολυγύρου. Αυτά που βρίσκονται στον πρώτο όροφο είναι διαρρυθμισμένα έτσι ώστε αναπλάθεται το εσωτερικό ενός αστικού σπιτιού του 19ου αιώνα και αρχές του 20ου αιώνα, με δωμάτια υποδοχής (σαλόνι με σοφάδες και χαμηλά στρόγγυλα τραπέζια, τραπεζαρία, και τα υπόλοιπα έπιπλα που θα περίμενε κανείς να έχει ένα τυπικό αστικό σπίτι της Μακεδονίας), κρεβατοκάμαρες (με μεταλλικά κρεβάτια , ντουλάπες και κλινοσκεπάσματα), καθιστικό, κουζίνα (με όλες τις μαγειρικές συσκευές, καζάνια, ταψιά, τζάκι), και ένα άλλο δωμάτιο το οποίο περιέχει ένα παραδοσιακό αργαλειό. Αυθεντικές στολές της ευρύτερης περιοχής του Πολυγύρου εκτίθενται σε διάφορες γωνίες του σπιτιού.

     

          Στο ισόγειο, οι επισκέπτες μπορούν να θαυμάσουν αγροτικά εργαλεία που χρησιμοποιούσαν για όργωμα, σπορά, θέρισμα, αλώνισμα, και λιομάζωμα, καθώς και περισσότερες παραδοσιακές ενδυμασίες από την πόλη αλλά και από την επαρχία


    Στοιχεία Επικοινωνίας

    Διεύθυνση: Πολύγυρος Τηλέφωνο: (+30) 23710 23973, 22059

    Αξίζει σε όσους δεν έχουν επισκεφτεί το μουσείο να κάνουν αυτήν την επίσκεψη.

    Μερικές φωτογραφίες του Μουσείου


















     









    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...