Στο blog μας μπορείτε να δείτε

Τρίτη, 25 Φεβρουαρίου 2014

Εικονόλεξο και ακροστιχίδα για τον Χειμώνα

    Ολοκληρώνοντας τις δραστηριότητες του χειμώνα δημιουργούμε ένα εικονόλεξο και μια ακροστιχίδα.
Το εικονόλεξο δημιουργείται από εμάς και τα παιδιά καλούνται να το συμπληρώσουν βλέποντας τα αντίστοιχα καρτελάκια.


  Η ακροστιχίδα γίνεται με εικόνες που επιλέγουν τα παιδιά από την αποθήκη λέξεων που έχουμε φτιάξει, σύμφωνα με το γράμμα της λέξης




 Η δραστηριότητα κέντρισε το ενδιαφέρον των παιδιών που ήθελαν να κάνουν και άλλες ακροστιχίδες και έτσι αποφασίσαμε να κάνει όποιο θέλει την δικιά του για την ΑΠΟΚΡΙΑ



Πέμπτη, 20 Φεβρουαρίου 2014

Τσικνοπέμπτη 2014

       Σήμερα η μέρα ξεκίνησε με τον ερχομό ενός διαφορετικού επισκέπτη που έδωσε και το στίγμα της διαφορετικότητας της μέρας από τις άλλες. 
      Ο κύριος... Πίγκο, όπως τον ονομάτισε ο δημιουργός του, έκανε την εμφάνιση του για να δώσει τον χαρούμενο τόνο της σημερινής μέρας.
    
Ο κύριος Πίγκο δεν ήταν τίποτε άλλο από μια πινιάτα...


Ο κύριος Πίγκο

και η εμπνευστής του και δημιουργός, κα Αννέτα

Η μέρα άρχισε με δημιουργίες..

Κλόουν με ζωγραφική και κολλάζ


Μάσκα Σιλβέστρο και Τουίτι




Το καθιερωμένο τσίκνισμα δεν μπορεί να λείπει. Ας είναι καλά οι μανούλες του συλλόγου που ανέλαβαν δράση για γευστικό και νόστιμο σουβλάκι





Και το καλύτερο στο τέλος! Η ώρα της πινιάτας. Όλοι μαζί για να πάρουμε τις λιχουδιές που έχει μέσα.











     Ευχαριστούμε πολύ  όσους βοήθησαν στην δημιουργία  της χαρούμενης σημερινής ατμόσφαιρας  και ευχόμαστε...

Καλή Αποκριά σε όλους!

Τετάρτη, 19 Φεβρουαρίου 2014

Αποκριάτικη διακόσμηση

Μερικά από τα διακοσμητικά που φτιάξαμε φέτος για την τάξη

Τα γράμματα της λέξης ΑΠΟΚΡΙΑ .Κολάζ με σερπαντίνες

Μετά το κόλλημα χρωμάτισαν με μαρκαδόρο


 Μόμπιλ





 Φατσούλες κλόουν

 Κρεμαστά μπαλόνια




Κυριακή, 9 Φεβρουαρίου 2014

O κύκλος του νερού μέσα από το παραμύθι του Μάνου Κοντολέων, « ο χιονάνθρωπος που δεν ήθελε να λιώσει



       «Ο χιονάνθρωπος που δεν ήθελε να λιώσει» είναι ένα παραμύθι που μας δίνει μια καλή αφορμή για να μιλήσουμε για τον κύκλο του νερού. Μέσα από το ταξίδι του χιονάνθρωπου φαίνονται όλα τα στάδια αλλαγής της μορφής του νερού.
       Ο χιονάνθρωπος ξεκίνησε ένα ταξίδι από τα χιονισμένα βουνά όπου ζούσε για τον βορά επειδή του είπαν ότι θα έφευγε ο χειμώνας ς και θα άρχιζε να λιώνει. Ταξίδεψε σε πόλεις , όπου έγινε παιχνίδι για τα παιδιά, σε θάλασσα όπου βυθίστηκε και έλιωσε. Το νερό του όμως πήγε σε μια λακκουβίτσα της παραλίας με την βοήθεια των κυμάτων της θάλασσας όπου ο ήλιος το βρήκε , το ζέστανε και το έκανε σύννεφο στον ουρανό.
      Οι άνεμοι το έσπρωξαν   και το οδήγησαν στην κορφή του βουνού όπου έγινε πάλι χιόνι που έπεσε. Οι περαστικού ορειβάτες το βρήκαν ,έπαιξαν χιονοπόλεμο και έφτιαξαν πάλι έναν καινούριο χιονάνθρωπο. Έτσι ο χιονάνθρωπος ήταν χαρούμενος που δεν χάθηκε ούτε στην πλατεία του χωριού, ούτε στην μανιασμένη θάλασσα και στον βυθό της με τα μεγάλα κοχύλια και ψάρια.

        Αφού διαβάσαμε το παραμύθι, μπορείτε να το διαβάσετε και να το ακούσετε σε ψηφιακή μορφή πατώντας πάνω στην εικόνα του βιβλίου, μιλήσαμε για το ταξίδι το χιονάνθρωπου και φτιάξαμε μέσα στην τάξη μια μικρή αναπαράσταση του ταξιδιού, με πείραμα τήξης-βρασμού και εξάτμισης.
      Για χιονάνθρωπο είχαμε ένα παγάκι, για την θάλασσα ένα μπολ με νερό που το χρωματίσαμε μπλε, για τον ζεστό ήλιο έναν βραστήρα. Ο ατμός που έβγαινε από τον βραστήρα συναντούσε την παγοθήκη  με τα παγάκια, δημιουργώντας σύννεφα και βροχή. Χιόνι φυσικά δεν μπορούσαμε να δημιουργήσουμε αλλά είδαμε πως όταν το νερό μπει στην κατάψυξη γίνεται πάλι  πάγος.



Ο χιονάνθρωπός μας, χωρίς στόμα όπως και στο παραμύθι

Η γαλάζια θάλασσα ( το νερό είναι άχρωμο και μπορούμε να το χρωματίσουμε)

Η βαρκούλα με την οποία ταξίδεψε ...

Ταξιδεύει αλλά αρχίζει η βάρκα να βουλιάζει...

Ο χιονάνθρωπος λιώνει...

Το νερό του έχει μπει στον βραστήρα ( η λακκουβίτσα της παραλίας), όπου με την βοήθεια του ήλιου
)
Γίνεται ατμός ( σύννεφο)..

Συναντά τον κρύο αέρα ( παγοθήκη με παγάκια)..

Γίνεται βροχή..

και πάλι πάγος όταν μπει στην κατάψυξη

Παρασκευή, 7 Φεβρουαρίου 2014

Χειμωνιάτικες δημιουργίες

Σπιτάκια στο χιόνι. 
Μια ομαδική εργασία για τη διακόσμηση της τάξης.
Υλικά απλά: Χαρτόνια, βαμβάκι, ρολό από χαρτί, άσπρο γκοφρέ, μικρά κλαδάκια



Πιγκουινάκια. Ένα από τα αγαπημένα ζωάκια των πάγων για τα παιδιά.
Υλικά απλά: Ρολά από χαρτί τυλιγμένα σε γκοφρέ μαύρο χαρτί, μπορούν και να βαφτούν, σώμα από χαρτί,


Κυριακή, 2 Φεβρουαρίου 2014

2 Φεβρουαρίου- Η γιορτή της μητέρας στην Ορθοδοξία

 Στις 2 Φεβρουαρίου η Εκκλησία μας τιμά και γιορτάζει την Υπαπαντή του Κυρίου μας, τον Σαραντισμό ή Εκκλησιασμό, όπως αλλιώς λέγεται.
    Δεσποτική αλλά καί θεομητορική γιορτή. «Ο παλαιός των ήμερων, νηπιάσας σαρκί, υπό Μητρός Παρθένου τω Ιερώ προσάγεται…». Υπέροχη τρυφερή σκηνή, ασύλληπτο το νόημα της, ιεροπρεπής η κίνηση. Αυτή την τρυφερή στιγμή της θείας οικογένειας επέλεξε η Εκκλησία για να τιμήσει το ιερό πρόσωπο της Μητέρας.

Πηγή:
http://orthodoxos.forumup.com/

         Μήπως θα έπρεπε να αλλάξουμε λίγο τις συνήθειες μας, συνήθειες που μας εχει επιβάλλει η Δύση και η παγκοσμιοποίηση, κάνοντάς μας να χάσουμε την πραγματική μας ταυτότητα; 
        Τι γιορτάζουμε εμείς οι ορθόδοξοι Χριστιανοί την δεύτερη Κυριακή του Μάη που έχει καθιερωθεί η γιορτή της μητέρας; 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...